III Congrés "La Inversió Empresarial Xina-Europa, Europa-Xina. La Inversió Immobiliària i l'Atracció de Capitals."

III Congrés sobre "La inversió empresarial Xina-Europa, Europa-Xina. La inversió immobiliària i l'atracció de capitals" és una activitat que organitza l'Àrea de Dret Financer i Tributari amb l'objectiu d'incidir en els principals aspectes jurídics i econòmics que repercuteixen en la connexió empresarial Xina-Europa, i particularment en els que afecten l'adquisició de béns immobles residencials a la Xina i a Espanya, per dissenyar amb èxit una estratègia que atregui capitals i desenvolupi el nostre mercat interior.

Amb aquesta finalitat el congrés s'estructura en dues parts: una primera part dedicada a la presentació de ponències sobre inversió empresarial; i una segona part que consistirà en la presentació de quatre panells d'exposició amb temes relatius al Sector immobiliari i Promoció econòmica; Experiències empresarials; Inversió i fiscalitat immobiliària; i Aspectes transversals de la inversió immobiliària i l'atracció de capitals.

Tríptic català

Tríptic castellà