Cicle de conferències de Dret Penal

El Col·legi d'Advocats de Reus, amb la col·laboració de la Facultat de Ciències Jurídiques de la Universitat Rovira i Virgili,  ha organitzat un "Cicle de conferències de Dret Penal". Aquest  cicle de conferències tindrà lloc a la sala d'actes del Col·legi amb el  següents horaris:

16 de setembre de 2015, a les 19 h: "Els delictes de finançament il·legal" a càrrec de l'Il·lm. Sr. Diego Álvarez de Juan, Magistrat Jutge del Jutjat d'Instrucció núm. 3 de Reus.

23 de setembre de 2015, a les 19 h: "Del comís per delicte a l'espoli en el Dret penal de l'autor" a càrrec del  senyor Javier Ignacio Prieto Rodríguez, advocat i doctor en dret penal.

30 de setembre de 2015, a les 19 h: "Novetats de les reformes processals-penals", a càrrec de l'Il·lm. Sr. Javier Hernández García, President de l'Audiència Provincial de Tarragona.

7 d'octubre de 2015, a les 19 h: "Els delictes lleus", a càrrec de l'Il·lm. Sra. Maria Cinta López Cardús, Fiscal en Cap de Reus.

15 d'octubre de 2015, a les 19 h: "Responsabilitat penal de les persones jurídiques: Corporate Compliance" a càrrec del  senyor Miquel Fortuny, advocat.

Pendent confirmar la data. "La reforma del Codi Penal en els Delictes de Violència de Gènere", a càrrec de l'Il·lm. Sr. Antonio Fernández Mata, Magistrat de la Secció 2a de l'Audiència Provincial de Tarragona

La inscripció per als col·legiats/des de l'Il·lustre Col·legi  d'Advocats de Reus, els professors de l'FCJ i els estudiants dels  ensenyaments del grau de Dret, dels dobles graus ADE/Dret i Dret/RLiO,  així com dels màsters universitaris impulsats pel  nostre centre (Màster Universitari en Advocacia, Màster Universitari en  Dret Ambiental, Màster Universitari en Dret de l'Empresa i de la  Contractació, Màster Universitari en Estudis Avançats en Administració i  Dret Públic i Màster Interuniversitari en Sistema de Justícia Penal),  que assisteixin presencialment és GRATUÏTA.

Butlleta d'inscripció.

Aquesta butlleta s'ha d'enviar a la següent adreça de correu electrònic: formacio@advocatsreus.org.

Els membres de la nostra comunitat  universitària hauran d'indicar a l'apartat Col·legi professional: URV i  a l'apartat Número de col·legiat/da: PDI o Estudiant i el nom de la  titulació que està cursant. Les places són limitades.