Estudiants de la Facultat de Ciències Jurídiques de la URV a la 5th Inter-American Sustainable Development Law Moot Court Competition

Facultat  -

L'equip d'estudiants de la Facultat de Ciències Jurídiques de la URV, format per la Màriam Lutfi Royo, el David Pérez López i el Jordi Serra Calvó, participen a la 5th Inter-American Sustainable Development Law Moot Court Competition, que es celebra aquests dies a la ciutat de Rio de Janeiro (Brasil). L'equip ha passat les tres rondes orals classificatòries. La primera ronda la van guanyar contra la Universidad de Puerto Rico. La segona contra la Universidad de los Andes de Colòmbia i a la tercera han competit contra l'equip de la Fundaçao Getulio Vargas. En la segona ronda de la competició Màriam va ser nombrada millor oradora de la ronda.

L'equip està esperant que s'acabin les rondes preliminars dels altres equips, per saber la classificació definitiva per a les semifinals. Els hi desitgem molta sort!

Veure més informació de la competició a: http://direitorio.fgv.br/cdma/moot-court-competition/2015