Èxit de participació a la Jornada de Sortides Professionals de Treball Social

Estudiants  -

La ponència va comptar amb la presència de fins a set professionals de diferents àmbits i sectors de Treball Social

El passat dimecres 19 d’abril es va organitzar una Jornada de Sortides Professionals de Treball Social destinat als estudiants d’aquesta especialitat.

La sala de Graus del Campus Catalunya es va omplir amb més d’una setantena d’alumnes de quart curs del Grau de Treball Social interessats en la informació, coneixements i recomanacions que les ponents van compartir amb els allí presents per preparar la sortida al món laboral un cop hagin finalitzat el seu cicle acadèmic dins el grau.

En aquesta jornada hi van participar fins a set professionals relacionades amb el camp del Treball Social des de diversos vessants i àmbits: Emma Pérez, responsable del Programa de Refugiats de Creu Roja Provincial de Tarragona; Carmen Juárez, coordinadora de l’Àrea Social, Xarxa Sanitària, Social i Docent de Sta. Tecla de Tarragona; Montserrat Pedret, treballadora social de l'Equip d'Assessorament Psicopedagògic (EAP) del Baix Ebre; Àngels Granados, cap de servei de Benestar Social, Ajuntament de Reus; Nerea López, coordinadora d'Acció de Social, Càritas Interparroquial de Tarragona; Sílvia Mirete, directora de la Residència Vila-Seca (Grup Mutuam); i Neus Jové Edo, vicedegana 6a i Delegada Territorial de Terres de l'Ebre del Col·legi de Treball Social.

La Dra. Maria Victòria Forns, coordinadora del Grau en Treball Social de la Facultat de Ciències Jurídiques de la URV, va exercir de moderadora.

Va ser una jornada de dues hores de durada molt enriquidora i molt profitosa pels estudiants que estan a les portes de finalitzar els seus estudis de grau i a punt d’endinsar-se en el món laboral.

La Sala de Graus del Campus Catalunya es va quedar petita per l'èxit d'assistència