Ajornament de l'acte inaugural de les activitats de commemoració dels 25 anys de la Facultat de Ciències Jurídiques

L'acte previst per al proper dia 9 d'octubre havia de ser un acte de celebració i d'alegria per a totes les persones vinculades d'una o altra manera a la nostra Facultat. Malauradament, i amb independència de les idees polítiques de cadascú, els esdeveniments dels darrers 15 dies a Catalunya han afectat de manera significativa l'estat d'ànim de molts de nosaltres i han fet aflorar molts sentiments, de vegades contradictoris. En tot cas tothom és conscient de la importància i l'excepcionalitat del moment polític que deixa en un segon pla moltes altres coses que formarien part de la vida quotidiana.

A més, el proper dia 9 s'ha convocat una sessió del Ple del Parlament de Catalunya que concentrarà inevitablement l'atenció de tots nosaltres. I no es pot descartar que abans d'aquest dia es produeixin altres esdeveniments rellevants. Per aquests motius considerem que és convenient ajornar l'acte previst per al dia 9 i cercar una altra data posterior, en un moment en que la normalitat política ens permeti gaudir com ens mereixem d'un acte de celebració tan important per a la Facultat.

L'equip deganal de la Facultat de Ciències Jurídiques de la URV