Altres notícies

Tauler d'anuncis

Beques de col·laboració per desenvolupar estudis i treballs en matèries del Centre d'Estudis Jurídics i Formació Especialitzada

El Centre d'Estudis Jurídics i Formació Especialitzada, del Departament de Justícia, ha convocat 16 beques de col·laboració per estudiants de criminologia, psicologia, sociologia, pedagogia, dret, biblioteconomia, econòmiques, empresarials, polítiques... o altres matèries que siguin d'interès per a l'organització.

Hauran de desenvolupar treballs i tasques d'assistència i suport relacionades amb els diferents àmbits d'actuació del Centre, segons les següents modalitats:
·  10 beques de col·laboració en la formació en matèries pròpies del Centre
·  3 beques de col·laboració en tasques d'investigació en l'àmbit de l'execució penal
·  1 beca de col·laboració en matèries d'arxiu i gestió administrativa
·  1 beca de col·laboració en matèries de gestió econòmica i administrativa
·  1 beca de col·laboració en biblioteconomia i documentació

Les bases i la convocatòria de les beques de col·laboració estan publicades al DOGC. El termini per presentar les sol·licituds finalitza el 13 d'octubre de 2022. El darrer dia el termini de presentació de sol·licituds finalitzarà a les 14.00 hores.