Congrés internacional "Cap a la diligència deguda obligatòria en drets humans: propostes reguladores i lliçons apreses"

Del 13 al 14 de juliol de 2023

Sala de Juntes (Campus Catalunya)

El Centre d'Estudis de Dret Ambiental de Tarragona (CEDAT) organitza un nou congrés internacional els propers dijous 13 i divendres 14 de juliol, amb el suport de la Facultat de Ciències Jurídiques, en format híbrid.

El congrés, dirigit per Antoni Pigrau i Daniel Iglesias, tractarà sobre el processos de diligència deguda en matèria de drets humans que han de fer les empreses. En aquest cas, s'abordarà la seva obligatorietat prevista en diverses lleis nacionals i en altres normes i propostes normatives de la Unió Europea, així com les lliçons apreses d'aquests processos.

Aquesta proposta està dirigida, especialment, a la comunitat universitària (alumnat i professorat), organitzacions de la societat civil i juristes.

Es requereix inscripció prèvia.

Elements relacionats

Cartell del Congrés