Els Drets Humans al Centre de l'Atenció

Online

El proper 26 de maig de 2021 es durà a terme la II Jornada en Innovació en la Intervenció Sòcio-Educativa, que veersarà sobre Els Drets Humans al centre de l’atenció.

La jornada està emmarcada en la 3ª Edició del Màster Universitari en Innovació en la Intervenció Social i Educativa (MIISE) de la Universitat Rovira i Virgili i pretén presentar projectes i experiències desenvolupades en el nostre territori, que permetin conèixer i debatre sobre el potencial de la investigació i la intervenció socioeducativa a l'hora de produir impacte i transformació social des d'un enfocament basat en els Drets Humans.

Es pretén generar un espai de reflexió i de debat adreçat a professionals de la intervenció social i educativa, professorat i estudiantat d'ensenyaments de grau i postgrau, que ens permeti seguir posant en valor la manera de fer dels i les professionals de l'administració pública, de les entitats sòcio-educatives i de la universitat, així com de la combinació dels tres àmbits per buscar solucions innovadores i satisfactòries a les necessitats emergents. La Jornada tancarà amb la participació de la ONGD CreArt, que ens aproparà a una intervenció creativa des de l'enfoc dels Drets Humans i a través de l'Art.

Trobareu tota la informació sobre la jornada en aquest enllaç.