Congrés Internacional: Els drets d'adquisició i de preferència

Del al

Format virtual

L'equip investigador d'un projecte coordinat per las universitats Rovira i Virgili, de Lleida i de Cádiz, i del què en formen part vuit universitats diferents, ha dut a terme un estudi sobre els drets d'adquisició i de preferència , les principals conclusions del qual s'exposaran en aquest Congrés Internacional. Aquests estudis s'han realizat partint de les aportacions de la doctrina i de la jurisprudència, dels models del dret civil de Catalunya i de Navarra, com també  de la Proposta de Codi Civil elaborada per l'Associació de Professors de Dret Civil.

El termini per  realitzar inscripcions estarà obert fins el dia 1 de juny de 2021 a través del següent enllaç de la Fundación Universidad Empresa de la província de Cádiz: http://bit.ly/2OHC7Ai.

La quota única d'inscripció serà de 30 euros.