El professor Sergio Nasarre ha obtingut el premi ICREA Acadèmia en la convocatòria 2015

Facultat  -  Dilluns, 22 de febrer de 2016

El professor Sergio Nasarre és un dels professors que ha obtingut el premi ICREA Acadèmia en la convocatòria 2015. El professor Sergio Nasarre és catedràtic de Dret civil i pertany al Departament de Dret Privat, Processal i Financer. És membre del Grup de recerca Dret Civil Català i Dret Privat Europeu, reconegut com a a grup consolidat de recerca de la Generalitat de Catalunya (2014-SGR-223). També és Co-director del Grupo de Investigación internacional para el Desarrollo de la Propiedad Urbana y Rústica (GIPUR) i investigador principal del grup de recerca d'habitatge de la URV. És titular de la càtedra d'habitatge de la Universitat Rovira i Virgili.