CALL FOR ABSTRACTS - 1st Tarragona International Environmental Law Colloquium (TIEC) - Rethinking Sustainable Development in Terms of Justice.

El 1st Tarragona International Environmental Law Colloquium (TIEC), organitzat conjuntament pel Centre d'Estudis Tarragona Dret Ambiental (CEDAT-URV) i l'Associació d'Alumnes i Exalumnes de Dret Ambiental de Tarragona (AAEDAT) tindrà lloc els dies 5 i 6 de maig de 2016 a la Facultat de Ciències Jurídiques de la Universitat Rovira i Virgili, a Tarragona (Espanya).

El comitè organitzador rebrà propostes de comunicacions i pòsters relacionats amb el tema general del Col·loqui. Aquestes podran centrar-se en qualsevol dels següents temes de la següent llista no exhaustiva:

• Dret i canvi climàtic
  • Responsabilitat Ambiental
  • Energia
  • Pobles indígenes i medi ambient
  • Deute ecològic
  • Economia i medi ambient
  • Drets humans i medi ambient
  • Justícia ambiental, ètica i governança global
  • Gènere i medi ambient

Aquelles persones interessades a presentar hauran d'enviar un resum de no més de 400 paraules abans del 31 de gener de 2016, indicant si es tracta de presentació oral o pòster. L'idioma oficial del TIEC és l'anglès. Tots els resums i pòsters han de ser presentats en aquest idioma. No s'espera que els autors dels resums seleccionats enviïn el text complet. No obstant això, animem a aquelles persones interessades a que presentin els seus treballs acabats, doncs seran considerats per a la seva publicació en la Revista Catalana de Dret Ambiental.

Per a l'enviament de resums o informació addicional poseu-vos en contacte amb: Mohsen Masjedi (aaedat(ELIMINAR)@urv.cat)

Més informació a: https://tiec2016.wordpress.com/

Observacions: