Seminaris Màster universitari en Dret de l'Empresa i la Contractació

Aquests dies s'estan organitzant diversos seminaris dins del Màster universitari en Dret de l'Empresa i la Contractació:

Avui s'impartiran els seminaris "La Expatriación desde el Punto de Vista Laboral" a càrrec de la Sra. Clara Bassols Rheinfelder Advocada de Monereo Meyer Marinel·lo Abogados i "Práctica Arbitral y ADR en los Litigios Internacionales de los Negocios" a càrrec de la Sra. Almudena Carneros Ruiz Advocada de Cuatrecasas-BCN.

El passat dimecres 3 de desembre va tenir lloc el seminari "El IVA en el Marco de los Pleitos Civiles" a càrrec de la Sra. María José Llanes del Barrio Advocada.

El passat dilluns 1 de desembre:seminari "Retos en la Gestión de Vivienda Social" a càrrec de la Sra. Núria Lambea Llop Investigadora de la Càtedra de Vivienda de la Universitat Rovira i Virigili.