Premio Estudios Financieros 2018: Dues professores i un professor de l'FCJ premiats pel Centro de Estudios Financieros.

Estudiants  -

Les professores Diana Marín Consarnau i Estela Rivas Nieto, de l'àrea de Dret Internacional Privat i de l'àrea de Dret Financer i Tributari, del Departament de Dret privat, processal i financer han rebut la distinció pel seu treball conjunt titulat "Golden visa por inversión en inmuebles, residencia y tributación: ¿Una cuestión resuelta?" dins la temàtica de la "Tributació". El professor Antoni Carreras Casanovas, professor de l'àrea de Dret constitucional del Departament de dret públic, ha rebut la distinció pel seu treball "Cómo hacer del derecho constitucional una materia amigable con la complicidad de la sociedad" dins la temàtica "Educació i Noves Tecnologies". Des de la Facultat de Ciències Jurídiques volem donar l'enhorabona a tots ells.