Acreditació amb Excel·lència del Màster Universitari en Dret Ambiental (MUDA)

Estudiants  -

Durant l'any 2017 va realitzar-se l'acreditació del Màster Universitari en Dret Ambiental, concretament el 12 de desembre un Comitè d'Avaluació Externa va visitar la URV per reunir-se amb els diferents grups d'interès del màster.

A partir d'aquesta visita, el comitè d'Avaluació Externa ha elaborat un informe de valoració de del funcionament del màster, que ha tramès a l'Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya (AQU), la qual ha emès una valoració d'acreditació amb excel·lència del Màster.

La valoració d'acreditació amb excel·lència s'obté quan la majoria dels criteris d'avaluació del màster s'assoleixen amb qualitat, fet que suposa, que s'identifiquen nombroses bones pràctiques que excedeixen el nivell mínim requerit per a l'acreditació.