I Jornada sobre Docència Virtual i Experiències d'Innovació Docent

L'acte fou inaugurat pel degà de l'FCJ, Dr. Alfonso González i tingué com a ponents la Dra. Anna Maria Delgado, directora dels estudis de Dret de la UOC, que va parlar sobre "Com fer el feedback en un sistema d'avaluació continuada", el Dr. Sergio Nasarre, catedràtic de Dret Civil de la URV, que va parlar sobre "La utilització del Ipad a la docència universitària". Per tancar la jornada es va realitzar una taula rodona sobre "Reflexions sobre les TIC en l'ensenyament universitari i el professorat" amb la participació de la Dra. Susana Borràs, coordinadora del Màster Universitari en Dret Ambiental de la URV, la Dra. Mar Gutiérrez-Colon, Vicerectora d'internacionalització de la URV, el Director de Departament de Pedagogia de la Facultat de Ciències de l'Educació de la URV, Dr. José Miguel Jiménez, el Coordinador del Servei de Recursos Educatius de la URV, Sr. Javier Legarreta, i la Tècnica del Servei de Recursos Educatius, Sra. Tatiana Boira.

El comitè científic estava format per la Dra. Maria Marquès, el Dr. Joan Picó i el Dr. Àngel Urquizu, tots de la URV. I la direcció de la Jornada anà a càrrec de la Dra. Milenka Villca i el Dr. Antoni Carreras de la URV, amb el suport tècnic de la Sra. Mireia Eizaguirre del Departament de Dret Privat.

La Jornada es va desenvolupar en dos tipus de sessions: virtuals, en les que van intervenir professors de les universitats de Màlaga, Cantàbria, Castilla La Mancha, Abat Oliba CEU i la pròpia URV, i presencials, amb tres representants de la Universitat de Barcelona, un de la Universitat Oberta de Catalunya, un de la Universitat de València i onze de la URV. En total 29 participants van presentar comunicacions a la jornada, que va comptar amb l'assistència de més 40 persones inscrites.