Elisabet Cerrato i Roser Casanova creen Litigest, la primera spin-off en l’àmbit de les ciències jurídiques de la URV

La URV va aprovar, en Consell de Govern del passat 27 d'abril, la creació de la primera spin-off de la universitat en l'àmbit jurídic. L'empresa, Litigest Consultores, té com objectiu potenciar l'ús de l'execució civil privada, una figura processal escassament emprada que suposa una alternativa prometedora a la subhasta judicial en el marc d'un procés judicial d'execució forçosa. L'ús d'aquesta institució permetria aconseguir la màxima rendibilitat dels béns embargats i, per extensió, una major eficàcia del sistema d'execució civil.

L'empresa ha estat fundada per Elisabet Cerrato Guri i Roser Casanova, professores i investigadores de dret processal de la URV amb una àmplia experiència en l'àmbit de l'execució civil-