Altres notícies

Tauler d'anuncis

Visita del Comitè d'Avaluació Externa per a la l'acreditació dels màsters en Advocacia i en Dret de l'Empresa i de la Contractació

Els màsters en Advocacia i en Dret de l’Empresa i de la Contractació es troben immersos en el procés d'acreditació; és per aquest motiu que els pròxims 2 i 3 de juliol tindrà lloc la visita virtual d'un comitè d'experts externs que avaluaran el desenvolupament i resultats de les titulacions.

En el transcurs de la visita, el Comitè d'Avaluació Externa (CAE) es reunirà a través del programari Zoom amb els diferents grups d'interès dels màsters: equip de direcció, comitè d’avaluació interna, professorat, estudiants, titulats i ocupadors.

Podeu consultar informació sobre:

Com a mecanisme alternatiu a l'audiència oberta, AQU Catalunya posa a disposició el correu electrònic qualitat(ELIMINAR)@aqu.cat perquè, si hi ha alguna persona que no hagi estat convocada a les audiències, i ho desitgi, tingui la possibilitat de comunicar-se amb el CAE.