Visita del Comitè d'Avaluació Externa d'AQU per a l'acreditació de les titulacions de l'FCJ

La Facultat de Ciències Jurídiques es troba immersa en el procés d'acreditació de cinc titulacions oficials. Els propers dies 5 i 6 de maig tindrà lloc la visita d'un Comitè d'Avaluació Externa que avaluarà el desenvolupament i els resultats de les següents titulacions: Grau de Dret, Grau de Relacions Laborals i Ocupació, Grau de Treball Social, Màster en Advocacia i Màster en Dret de l'Empresa i de la Contractació.

En aquest procés, la veu i l'opinió de tots els implicats en aquestes titulacions és molt important. Per això, en el transcurs de la visita, el Comitè d'Avaluació Externa es reunirà amb els diferents grups d'interès dels nostres ensenyaments: equip de direcció, professorat, estudiants, titulats i ocupadors.

Es preveu una audiència pública adreçada a tothom que vulgui fer aportacions sobre les titulacions a acreditar i a la qual us convidem a participar. Aquesta tindrà lloc divendres, 6 de maig, a les 17:00h a la Sala de Juntes del Campus Catalunya.

Podeu consultar l'autoinforme per a l'acreditació a l'enllaç següent: /media/upload/domain_3/arxius/fcj/qualitat/2016_qualitat/informes_seguiment14_15.pdf