Reunió Col·legi Oficial de Graduats Socials de Tarragona i Facultat de Ciències Jurídiques

Estudiants  -

El passat 26 de gener una delegació del Col·legi Oficial de Graduats Socials de Tarragona, composada per la  seva Presidenta Sra. Ana Maria Asama, la Gerent del Col·legi, Sra. Amparo Pérez i el Vocal de la Junta i professor de la Facultat, Sr. Jordi Muria, va visitar la Facultat de Ciències Jurídiques. Van ser rebuts pel degà de la Facultat, Dr. Antoni Pigrau, la vicedegana, Dra. Àngels Galiana, i la responsable de l'ensenyament de Relacions Laborals i Ocupació, Dra. Catalina Jordi. Entre altres temes es va parlar del desplegament del nou conveni de col·laboració entre la Universitat Rovira I Virgili i el  Col·legi Oficial de Graduats Socials de Tarragona, que permetrà estendre als estudiants dels darrers cursos de la titulació de Relacions laborals i Ocupació alguns dels avantatges que el Col·legi ofereix als seus col·legiats.