Visita dels estudiants de dret a Brussel·les per conèixer la Unió Europea.

Un grup de vint-i-quatre alumnes, que han cursat l'assignatura d'Institucions de dret de la Unió Europea al Grau de Dret de la Facultat de Ciències Jurídiques de la URV, han visitat diverses institucions i òrgans de la Unió Europea a Brussel·les del 26 al 29 de juny. Aquest grup d'estudiants han estat convidats pels eurodiputats Santiago Fisas (PP) i Josep Maria Terricabras per conèixer el funcionament en primera persona del Parlament Europeu. Els estudiants han aprofitat l'estada per assistir a una sessió plenària del Parlament Europeu i per visitar la seu de la Comissió Europea, del Consell de la Unió Europea i del Comitè de les Regions amb l'organització de diverses conferències impartides per funcionaris d'aquestes institucions. Van tancar la seva estada a la Delegació de la Generalitat de Catalunya davant la Unió Europea on van ser rebuts pel delegat del govern, Sr. Amadeu Altafaj, representant permanent de Catalunya davant la UE. Aquesta visita a Brussel·les s'emmarca en el conjunt d'activitats extraacadèmiques organitzades per la Facultat de Ciències Jurídiques amb l'objectiu de contrastar els coneixements adquirits pels estudiants en les assignatures relacionades amb el dret i les institucions de la Unió Europea.