Es celebra a la Facultat la II edició de la Simulació del Parlament Europeu

El passat 27 de març la Facultat de Ciències Jurídiques de la URV i l'oficina Europe Direct de Tarragona van organitzar la II edició de la Simulació del Parlament Europeu amb la participació de 100 ciutadans, la majoria estudiants de dret de la URV. Els participants van elaborar, discutir i aprovar en sessió plenària diverses resolucions, simulant la seva participació a una Comissió Parlamentària i un grup polític del Parlament Europeu, seguint els procediments i la metodologia de treball de la institució.
Aquesta activitat és fruit de la col·laboració entre l'Ajuntament de Tarragona i la URV amb l'objectiu d'apropar les activitats de les institucions europees a la ciutadania i de permetre als estudiants universitaris posar en pràctica els coneixements i les habilitats que han estat treballant en les diverses assignatures de la carrera, reforçant així la seva formació.
Si voleu més informació sobre l'activitat podeu veure el següent vídeo: https://www.youtube.com/watch?v=e8R0jRDrJok