Taller "Legítima o llegítima? Recursos per a futurs professionals del Dret"

El passat divendres 20 de febrer va tenir lloc el taller obert "Legítima o llegítima? Recursos per a futurs professionals del Dret"

La finalitat d'aquest taller era facilitar i donar a conèixer tots els recursos lingüístics gratuïts que hi ha a internet especialment dissenyats per als futurs professionals del Dret que utilitzen o volen utilitzar el català en el seu exercici professional (nous diccionaris, glossaris jurídics, bases de dades legislatives en català, webs amb moltes eines...)

Aquesta activitat va ser organitzada per la Facultat de Ciències Jurídiques de la Universitat Rovira i Virgili amb la col·laboració del Consell de l'Advocacia Catalana (CICAC), i s'emmarcava dins el Pla de Treball que la Comissió de Llengua del CICAC ha signat juntament amb la Generalitat de Catalunya per impulsar l'ús del català en l'àmbit jurídic.