Premis ARACOOP

Facultat  -

La Fundació Roca Galès i el programa aracoop estan portant a terme els Premis aracoop. Són uns premis que pretenen promoure l'anàlisi i la recerca vinculada a temes de l'economia social, cooperativa i del tercer sector en el món universitari.

Els premis estan destinats a alumnes que hagin realitzat el seu Treball Final de Grau, Treball de Final de Màsters o de Postgrau aquest any acadèmic en alguna institució acadèmica catalana. La dotació màxima a la que poden aspirar els participants és de 1200 euros, acompanyats de serveis i productes del Mercat Social valorats en 300€. L'últim dia per presentar els treballs és el 17 de setembre d'aquest any, mitjançant un formulari web.

Els Premis aracoop es consoliden després d'una primera edició exitosa amb més de trenta treballs presentats. Aquest any l'entitat organitzadora és la Fundació Roca Galès, una fundació cultural privada que es dedica a l'estudi i la promoció del cooperativisme a Catalunya des de 1976. Una altra de les novetats d'aquesta edició és que hi ha un premi especial per cada categoria, augmentant així els premis concedits respecte l'any anterior.

Aracoop és un programa marc de cooperació público-privada, promogut pel Departament de Treball, Afers Socials i Famílies. El seu objectiu és que les empreses de l'economia social i cooperativa siguin capaces de generar feina estable i de qualitat, així com el seu creixement sostenible. El seu finançament prové del Ministerio de Empleo y Seguridad Social.