Premis a dos ex-alumnes de l'ensenyament de Relacions Laborals i Ocupació

La Fundació Roca i Galès, fundació cultural privada fundada l'any 1976, promou des de llavors l'estudi i la promoció del cooperativisme a Catalunya i dels seus principis i valors, i el coneixement i defensa del patrimoni natural i del benestar social dins l'àmbit cultural català. El lliurament dels set Premis FRG 2018 va tenir lloc el divendres 1 de juny a Sala Oriol Bohigas de l'Ateneu Barcelonès, seguit d'un concert de la cantautora Lídia Pujol.

Ambdós graduats premiats de la URV van cursar Relacions Laborals i Ocupació a la Facultat de Ciències Jurídiques. Neus Sanromà, treballadora de l'administració pública a la Ribera d'Ebre, ha guanyat el I Premi al millor Cas Pràctic en l'àmbit de les cooperatives, l'economia social i el tercer sector, amb el treball: "Les relacions laborals en l'àmbit cooperatiu. El cas de la cooperativa CERC@, SCCL". Està dotat amb 500 euros i el financia la Fundació Roca i Galès.

Pablo García, que actualment treballa a la Fundació Onada, ha obtingut el Premi al millor Treball de Fi de Grau sobre cooperativisme, amb el treball: "Economía Social. Las Cooperativas de Iniciativa Social. El caso La Fageda". També està dotat amb 500 euros, finançat per la Fundació Roca i Galès i la Càtedra de Foment de l'Emprenedoria i Creació d'Empreses URV, una subscripció anual a la Revista Cooperació Catalana i els dos darrers llibres de la Col·lecció Cooperativistes Catalans.

Neus Sanromà i Pablo García de la URV, premiats per la Fundació Roca i Galès