“Treball Social: Aprenent Ajudant, Ajudant Aprenent”

Estudiants  -

Jornades de presentació dels resultats APS a la Facultat de Ciències Jurídiques

El dimecres 23 de maig van tenir lloc les Jornades de presentació del programa d'Aprenentatge i Servei "Treball Social: Aprenent Ajudant, Ajudant Aprenent" dut a terme pels i les estudiants de Sociologia del Grau de Treball Social, liderat per les professores Maria Angeles Serrano i Tinka Schubert.

Aquestes Jornades donen visibilitat al procés d'aprenentatge realitzat per alumnat de 1r de Treball Social en col·laboració amb diverses entitats del territori. En particular, aquest curs 2017-18 han participat la Federació Mestral-COCEMFE Tarragona, formada per associacions que treballen amb persones amb diversitat funcional, i 3 noves entitats més: la Fundació d'Afectats de Fibromiàlgia i Síndrome de Fatiga Crònica, el Centre Ocupacional Tegar i la Plataforma d'Afectats per la Hipoteca de Tarragona. A més a més de AACIC (Associació de cardiopaties congènites de Tarragona), la LLIGA d'Afectats reumatològics i discapacitats de les comarques de Tarragona, l'AFANOC (Associació de familiars de nens oncològics de Catalunya) i la XARXA solidària per a la igualtat que ja havien participat en anteriors edicions.

La presentació de resultats ha anat a càrrec del propi alumnat de l'assignatura de Sociologia i ha comptat amb la participació de representants de les diferents entitats col·laboradores així com representants de les diferents administracions públiques de la ciutat.