Elisabet Cerrato i Roser Casanova guanyen el segon premi del programa Tarragona Open Future

Elisabet Cerrato i Roser Casanova, professores del Departament de Dret Privat, Processal i Financer, han estat guardonades amb el segon premi de la convocatòria Tarragona Open Future pel seu projecte empresarial Litigest, la primera spin-off en l'àmbit de les ciències jurídiques de la URV. Litigest Consultores, SL té com objectiu potenciar l'ús de l'execució civil privada, una figura processal escassament emprada que suposa una alternativa prometedora a la subhasta judicial en el marc d'un procés judicial d'execució forçosa. D'aquesta manera, es permetria aconseguir la màxima rendibilitat dels béns embargats i, per extensió, una major eficàcia del sistema d'execució civil.

Tarragona Open Future és un programa de col·laboració públic-privada entre Telefónica i l'Ajuntament de Tarragona, dirigida a enfortir el sector emprenedor tecnològic i innovador dins el territori. La creació del programa Tarragona Open Future i de l'espai de "Crowdworking Green M1" suposa establir el punt de trobada entre l'ecosistema emprenedor, els principals agents productius del territori i les administracions públiques. En aquesta tercera convocatòria, el programa s'ha centrat en la promoció de projectes i startups que ofereixen solucions innovadores i/o de base tecnològica en sectors estratègics per a la ciutat de Tarragona com puguin ser el patrimoni cultural i el turisme; esport, salut i benestar; sostenibilitat mediambiental; atenció a les persones i al seu empoderament personal i professional o el desenvolupament tecnològic aplicat.