Laura Román, professora del Departament de Dret Públic de la URV, rep la Distinció M. Antònia Ferrer 2018 que atorga l’Observatori de la Igualtat.

Estudiants  -

Laura Román, professora del Departament de Dret Públic de la URV, ha estat mereixedora de la Distinció M. Antònia Ferrer 2018 que atorga l'Observatori de la Igualtat pels voltants del Dia Internacional de les Dones. En l'acte d'entrega, que ha tingut lloc avui a la Sala de graus del campus Catalunya, ha manifestat, durant el seu discurs: "Em sento una dona afortunada perquè he pogut treballar per a la igualtat des del dret, des de la Universitat i des del voluntariat". "El reconeixement no me'l sento propi en exclusiva, sinó que és compartit amb un munt de dones extraordinàries i algun home, amb els que he compartit els projectes realitzats", ha continuat. Román es referia al grup informal format per professores, per membres del PAS, del seu centre i d'altres, i també estudiants, amb els quals ha teixit complicitats per fer canvis. Així, gràcies a aquesta tasca, des de l'any 2010 la Facultat de Ciències Jurídiques ha incorporat al grau de Dret dues assignatures optatives sobre gènere: "Regulació Jurídica de la Igualtat de Gènere" i "La Tutela Judicial Penal de la Violència de Gènere"; i va ser de les primeres facultats de Dret de l'Estat a fer-ho.

Més informació.