El professor Antoni Carreras premi Vicens Vives

El professor Antoni Carreras Casanovas, de l'àrea de Dret Constitucional del departament de Dret Públic de la Facultat de Ciències Jurídiques de la URV ha rebut la distinció Jaume Vicens Vives, atorgada per la Generalitat de Catalunya, en la seva modalitat individual. El projecte presentat pel professor Antoni Carreras porta per títol "Metodologies docents per estimular l'interès per una matèria amb la complicitat de la societat". El projecte premiat consisteix en una metodologia docent que s'aplica des de fa 10 anys a estudiants de la Facultat de Lletres en el marc de l'assignatura "Ordenament Jurídic i Sistema Polític", que s'imparteix en el primer curs dels graus de Periodisme, Comunicació Audiovisual, Publicitat i Relacions Públiques, i també en el marc de l'assignatura "Elements de Dret Constitucional", de primer curs del Grau de Relacions Laborals i Ocupació de la Facultat de Ciències Jurídiques. Aquesta iniciativa ja va rebre el premi a la Qualitat Docent que atorga cada any el Consell Social de la URV.

És la segona vegada que aquesta distinció va a parar a la Facultat. La primera va ser l'any 2003, quan va ser atorgada al professorat de l'àrea de Dret penal, per l'assignatura extracurricular Dret i presó.

Des de la Facultat de Ciències Jurídiques donem l'enhorabona al professor Antoni Carreras i l'encoratgem a continuar i consolidar el seu projecte!!!