Els dies 1 i 2 de juny es celebra el XXVII Congrés Nacional de Dret del Treball i la Seguretat a l'FCJ

Estudiants  -

Els dies 1 i 2 de juny se celebraran a l'Aula Magna del Campus Catalunya el XXVII Congrés Nacional de Dret del Treball i de la Seguretat organitzat per l'Associació Espanyola de Dret del Treball i l'Àrea de Dret del Treball del Departament de Dret Públic de la Universitat Rovira i Virgili. Sota el títol "Balanç i perspectives de la política laboral i social europea" es debatrà sobre la situació actual del mercat de treball i sobre els reptes als quals s'enfronta el disseny de les polítiques d'ocupació tanta a nivell comunitari com a nacional.

L'acte inaugural del congrés es realitzarà pel Degà de la Facultat de Ciències Jurídiques, Dr. Antoni Pigrau, i pel Sotssecretari d'Estat d'Ocupació, Sr. Pedro Llorente, en representació de la Ministra d'Ocupació i Seguretat Social. Les quatre ponències que estructuren el congrés seran a càrrec dels Drs. Vicente A. Martínez Abascal (Catedràtic (j) de DTSS de la Universitat Rovira i Virgili), Magdalena Nogueira Guastavino (Catedràtica de DTSS de la Universitat Autònoma de Madrid), Jordi García Vinya (Catedràtic de DTSS de la Universitat de Barcelona) i Sofia Olarte Encabo (Catedràtica de DTSS de la Universitat de Granada).

Programa del congrés