Presentació del llibre "Evaluación de Impacto Ambiental Transfronteriza entre España y Portugal"

El dia 30 de novembre va tenir lloc l'acte de Presentació del llibre del Dr. Fernando Vicente Davila, "Evaluación de Impacto Ambiental Transfronteriza entre España y Portugal" a la Sala de Juntes del Campus Catalunya. Aquesta publicació va ser Accèssit del Premi Josep Miquel Prats Canut (1ª Edició), convocat per la Diputació de Barcelona, juntament amb la Facultat de Ciències Jurídiques de la URV i el CEDAT.
Durant la presentació hi van intervenir:
Dr. Antoni Pigrau Solé, Degà de la Facultat de Ciències Jurídiques de la URV i Director del CEDAT
Dr. Xavier Forcadell i Esteller, Professor Associat de Dret Administratiu de la URV i Coordinador General de la Diputació de Barcelona
Dr. Fernando Vicente Davila, autor del llibre