II Jornades d'Investigadors Novells i Sortides Professionals

II Jornades d'Investigadors Novells i Sortides Professionals

La Trobada d'Investigadors novells és una activitat que organitza la Facultat de Ciències Jurídiques per reunir els estudiants del món jurídic i social, dels ensenyaments de Dret, Relacions Laborals i Ocupació, i Treball Social, i diferents Màsters del centre, que vulguin iniciar-se o s'estiguin iniciant en la investigació acadèmica.

Els objectius d'aquesta Trobada s'orienten, en primer lloc, a afavorir la iniciació dels estudiants de Dret, Relacions laborals i Ocupació, Treball Social, i Màsters propis o Universitaris de l'FCJ, a la tasca investigadora, proveint d'un espai de difusió i debat. A més, volem donar a conèixer aquestes investigacions en l'entorn universitari i social de les nostres comarques.

En segon lloc, es pretén que els estudiants dels diversos ensenyaments esmentats puguin aprofundir en aquelles àrees de coneixement que els resultin de major interès, per tal de buscar l'adequada especialització, de cara al seu futur professional o a la seva formació especialitzada.

També volem promoure la discussió científica dels estudiants amb el personal docent i investigador especialitzat del nostre centre i de la societat científica de les nostres comarques, en addició al que es produeix en les aules, fomentant les habilitats comunicatives i la interdisciplinarietat.

El Seminari sobre Sortides Professionals és una activitat complementaria de l'anterior, que celebra la Facultat de Ciències Jurídiques per donar a conèixer les diferents sortides professionals que tenen els estudiants dels ensenyaments de Dret, Relaciones Laborals i Ocupació, i Treball Social, i màsters del nostre centre.

Primera fotografia