Curs d'asil, immigració i drets humans

Del al

Reus

El desplaçament forçat no és un fet puntual de l'actualitat, sinó que és una història que es repeteix. La principal causa dels desplaçaments forçats al món és la vulneració dels drets humans. Per això, la protecció internacional, l'asil, sovint esdevé l'única opció per a milions de persones que es veuen abocades a fugir de casa seva. És necessari, per tant, entendre la multiplicitat de causes que forcen a milions de persones a abandonar el seu país a la recerca de protecció així com la institució de l'asil a casa nostra per tal d'esdevenir una societat inclusiva i respectuosa de la dignitat de les persones.

Per aquest motiu, la Comissió Catalana d'Ajuda al Refugiat conjuntament amb la URV organitzen la 7a edició presencial del curs d'asil, immigració i drets humans, que tindrà lloc a Reus, entre el 2 i el 17 d'octubre (10 sessions de dilluns a dijous, de 18:00 a 21:00). El curs es realitzarà a la Facultat de Medicina i Ciències de la Salut, de Reus.

Podeu fer les vostres inscripcions: 7a edició presencial del curs d'asil, immigració i drets humans

El personal de la URV (PAS, acadèmic i estudiants) té preu reduït.