I Jornada d'innovació en la intervenció social i educativa: "L'impacte en l'àmbit local"

Aula Magna del campus Catalunya (Av. Catalunya, 35, Tarragona)

La crisi socioeconòmica iniciada el 2008 ha provocat l'emergència de situacions de desigualtat, exclusió social i canvis en la provisió pública de serveis que ens estan afectant fins avui. Les conseqüències d'aquesta crisi van ser immediates, però també han estat a llarg termini i requereixen professionals capacitats per analitzar la complexitat d'aquests nous escenaris i intervenir-hi.

En aquest context de "recuperació socioeconòmica", la I Jornada d'innovació en la intervenció social i educativa es planteja tractar sobre l'impacte de la intervenció socioeducativa en l'àmbit local des d'una mirada innovadora i múltiple. Emmarcada en la 1a edició del màster universitari en Innovació en la Intervenció Social i Educativa, aquesta jornada presentarà projectes i experiències desenvolupades al nostre territori fetes pels nostres professionals que permetran conèixer i debatre sobre el potencial que la recerca té en la intervenció socioeducativa a l'hora de produir impacte i transformació social.

Trobareu tota la informació en el següent enllaç.