XXI Seminari de Dret Internacional Humanitari

Del al

Campus Catalunya (Av. Catalunya, 35, Tarragona)

La Facultat de Ciències Jurídiques, la Creu Roja Tarragona i l’Institut Català Internacional per la Pau organitzen la XXIena edició del Seminari de Dret Internacional Humanitari, amb la que es pretén donar a conèixer la matèria del dret internacional humanitari, la seva aplicabilitat, possibilitats, dificultats i reptes abordant-la des de la perspectiva d'algun tema d'actualitat.

En aquesta edició s'analitzaran els reptes actuals de la Cort Penal Internacional amb el següent programa: el dret internacional humanitari com a sistema de protecció de víctimes en els conflictes armats, el marc jurídic i l'Estatut de la Cort Penal Internacional, l'activitat de la fiscalia de la Cort Penal Internacional,  Vídeo-fòrum: "Hotel Rwanda", advocacia i recolzament jurídic a la Cort Penal Internacional, tendències i reptes de la Cort Penal Internacional i Vídeo-fòrum: "La vida secreta de las palabras".

Per assistir al Seminari caldrà matricular-se aquí.