#eurotertúlia: Informar sobre la UE: la feina del corresponsal

Original (Cr. Lleida, 17, Tarragona)

La Facultat de Ciències Jurídiques i l'Oficina Europe Direct-Tarragona organitzen un any més el cicle d'#eurotertúlies.

L’última serà a càrrec de la Sra. Laura Pous Trull, cap de Món i de Catalan News de l’Agència Catalana de Notícies, antiga corresponsal a Brussel·les i ha estat presentadora del programa Via Europa, versarà sobre "Informar sobre la UE: la feina del corresponsal". Serà el 3 d’abril a les 19:30h.

El funcionament habitual d'aquestes tertúlies és una primera intervenció del ponent d'uns 15 o 20 minuts i a continuació els assistents van formulant preguntes o fent reflexions, establint un diàleg obert i franc amb el ponent. La duració global és aproximadament d'una hora i quart. Són obertes al públic en general.