Cicle de cinema "El cinema com a reflex social"

Aquest curs acadèmic la Facultat de Ciències Jurídiques celebra els seus 25 anys, i en el marc d'aquesta celebració s'han organitzat una sèrie d'activitats acadèmiques i festives que esperem que siguin del vostre interès. Entre elles hi ha previst un cicle de cinema, sota el títol "El cinema com a reflex social", amb un total de 12 pel·lícules seleccionades amb caràcter multidisplinar, presentades per professors i professores de la mateixa Facultat, i pensades per estudiants de tots els nostres ensenyaments.

Totes les sessions tindran lloc a l'Aula Magna del campus Catalunya.

El cicle durarà tot el curs acadèmic (fins el mes de maig), i ara us fem arribar el cartell de les tres primeres pel·lícules que presentarem:

"Pride", deMattew Wharchus (120 min), dimecres dia 25 d'abril, a les 9 hores. Presentació a càrrec de Víctor Merino.

"La estrategia del caracol", de Sergio Cabrera (105 min), dijous dia 26 d'abril, a les 11 hores. Presentació a càrrec de M. Victòria Forns.

"Testigo de cargo", de Billy Wilder (114 min), dilluns dia 26 de febrer, a les 11 hores. Presentació a càrrec d'Elisabeth Cerrato.

"Intocable", d'Oliver Nakache i Eric Toledano (109 min), dimecres dia 6 de març , a les 11 hores. Presentació a càrrec de Claudia Anleu.

"Tiempos modernos", de Charles Chaplin (110 min), dijous dia 22 de març, a les 9 hores. Presentació a càrrec de Ctaliana Jordi.

"Arcadia", de Costa-Gavras (112 min), dilluns dia 27 de novembre, a les 16 hores. Presentació a càrrec de Santiago Castellà

"La decisión de Anne", de Nick Cassavetes (106 min), dimecres dia 21 de febrer, a les 9 hores. Presentació a càrrec d'Elisa Abellán

"La piel quemada", de Josep Maria Forn (110 min), dimecres dia 21 de febrer, a les 12 hores. Presentació a càrrec de José Carlos Suárez.

"El método" (2005), de Marcelo Piñeyro (112 min), dijous dia 19 d'octubre, a les 15 hores. Presentació a càrrec de Santiago Cordón

"La teoría sueca del amor" (2015), de Erik Gandini (90 min), divendres dia 27 d'octubre, a les 10:30 hores. Presentació a càrrec de Blanca Deusdad

"The Reader" (2008), d'Stephen Daldry (124 min), dijous dia 2 de novembre, a les 14 hores. Presentació a càrrec de Juan Ramón Fallada.