25 anys de la Facultat de Ciències Jurídiques

La Facultat va ser creada per la Llei 36/1991 del Parlament de Catalunya el 30 de desembre de 1991, la mateixa que feia néixer la URV. Va incorporar l'antiga Escola de Graduats Socials i va començar l'activitat docent al mes d'octubre de 1992. El 2001 l'ensenyament de Treball Social va passar a integrar-se en l'oferta de la Facultat.

Al principi l'ensenyament de Dret s'ubicava a l'edifici de l'Antiga Audiència, a la plaça del Pallol, mentre que l'ensenyament de Relacions Laborals s'impartia a l'avinguda Roma. El gener de 1994 es feia oficial que la Facultat de Ciències Jurídiques seria el primer centre de la URV en establir-se al nou campus universitari situat a les antigues casernes militars de Tarragona. Uns mesos més tard, el 14 d'octubre de 1997, l'exmagistrat i ministre d'Obres Públiques d'Itàlia Antonio di Pietro presidia l'inici simbòlic de les obres de la nova Facultat, en l'actual emplaçament del campus Catalunya.

El curs 2017-2018 és, doncs, el dels 25 anys de vida de la Facultat. En aquests anys el centre s'ha fet gran, gràcies a la dedicació del personal docent i del personal d'administració i serveis i a la confiança depositava per les successives promocions d'estudiants que han omplert les aules.

Des de les primeres classes de l'Antiga Audiència i a l'avinguda Roma fins al moment actual, hem viscut experiències, anècdotes, èxits, encerts i desencerts que volem compartir amb tothom a través dels actes que es programaran en el marc d'aquesta celebració.

L'equip deganal de la Facultat de Ciències Jurídiques. Juliol 2017

ACTES COMMEMORATIUS DELS 25 ANYS DE LA FACULTAT

ACTE INSTITUCIONAL DE COMMEMORACIÓ DELS 25 ANYS DE LA FACULTAT DE CIÈNCIES JURÍDIQUES

EXPOSICIÓ 25 ANYS DE LA FACULTAT DE CIÈNCIES JURÍDIQUES